четвртак, 13. фебруар 2014.

Quilling monogram

Nedavno mi je koleginica Ivana sa bloga Leonove maštarije pomogla da dođem do tutorijala za pravljenje rama za quilling monogram (početno slovo imena mog sina Andreja). Izrada mi je na prvi pogled komplikovano delovala, ali je bilo tako dok nisam ušla u štos :). Tutorijal možete naći na blogu Inna's Creations, a evo i rama koji krasi zid naše spavaće sobe.






Mislim da nisu ispali  loše kako ram, tako i monogram, imajući u vidu da prvi put radim nešto quilling tehnikom. Nisam želela da bude previše ukrasa i detalja. Prilikom izrade rama, u gornjem delu sam probušila 2 rupe za nitne kroz koje sam provukla satensku traku da bih ram mogla da okačim na zid.


Hvala Ivani, a i vama na izdvojenom vremenu da svratite do mog bloga. :)

Toliko od mene do sledećeg posta.





2 коментара: