недеља, 1. децембар 2013.

Moji minići :)

Nakon napravljenog mini albuma/beležnice koji je završio u ruke koleginice Bojane sa bloga Rukotvorine iza duge, počela sam da istražujem po netu o tome kakvi se albumi još mogu napraviti. I mogu vam reći da to postaje moja nova preokupacija, čestitke prelaze na drugo mesto.

Evo i novih koje sam pravila prethodnih dana, baš su mini. :)



Počeću od najmanjeg, to je ovaj braon koji je dimenzija 6,5x6,5cm kad se zatvori.


A kada je otvoren izgleda ovako.











Kod pravljenja preostala dva albuma, ponovo sam koristila rolne toalet papira koji su poslužili kao džepovi sa beleške ili fotografije. Evo i njihovih slika.









 





A evo i mog malog pomoćnika :)



Nadam se da su vam se svideli. Mene je pravljenje albuma baš "inficiralo" :), trenutno pravim dva veća, a i jedan manji koji ću pokloniti drugarici za rođenje bebe.

Toliko od mene u ovom postu. 

Pozdrav od Milenčetovog šarenila. :)

10 коментара:

  1. Hvala ti, Ivana. :) Skoro sam se malo bavila quilling-om, napravila monogram ali ne znam kako da ga uramim (a da ne kupujem ram). Pokušala sam da improvizujem nekako, ali mi se ne sviđa baš, pa ako imaš neki savet - tu sam.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Milena, imaš kod mene na blogu tutorijal za pravljenje rama, a možeš pogledati i ovde http://increations.blogspot.com/2009/06/how-to-make-simple-paper-frame.html i ovde http://www.quilledstuff.blogspot.com/2011/02/tutorial-cum-sa-faci-o-rama-din-carton.html. Ista je fora, samo je ovaj drugi mnogo lakši za spajanje. Izvini što tek sad odgovaram, bila sam u gužvi i nisam stizala da gledam blogove. Javni šta si uradila. Pozz

      Избриши
    2. Jao, super si! To mi treba. Čim napravim ram javljam u novom postu. Pozz.

      Избриши
  2. Da li je ok da samo kažem WoooooooooW! :-)
    Mnogo dobro.
    A dečkić prelep.

    Pozdrav!

    ОдговориИзбриши
  3. Još jednom hvala. Dečko je ustvari mali saboter. Čim mama krene nešto da radi, on dođe i krene da vršlja po mom kreativnom haosu. :)

    ОдговориИзбриши
  4. Moram da ti kažem da su naši mali saboteri još gori kako rastu... =) Od silne želje da pomognu i da oni isto rade nešto lepo i kreativno.
    Mnogo su slatki ovi tvoji albumčići, potpuno razumem zašto su ti postali preokupacija... Sve pohvale!

    ОдговориИзбриши